NIGHT CLUBS

Zarządzanie klubem nocnym / Night Club i jego PR

Reklama dźwignią handlu - tak było, jest i będzie. To pierwsza zasada, której efektywne przestrzeganie owocuje spektakularnym sukcesem. Druga zasada głosi: kto stoi w miejscu, ten się cofa. A istota trzeciej zasady sprowadza się do tezy, w myśl której kto nie ryzykuje, ten nie pije szampana. Jeśli te trzy zasady umiejętnie połączymy i ukierunkujemy na konkretny cel - sukces przyjdzie dość szybko.
 
Tyle gwoli wstępu. Teraz skupmy się na precyzyjnych działaniach. Po pierwsze, rozpoznanie rynku / klientela, miejsce zamieszkania, przedział wiekowy, zarobki, preferencje seksualne, konkurencja, itp., itd. /. Po drugie, depozytariat wiedzy, czyli kontakty do ludzi, ewentualnie miejsc, gdzie ów ludzi możemy spotkać. Po trzecie, dotarcie z informacją / strona internetowa, blog, social media, newsletter /. Po czwarte, nowatorskie koncepcje, kreatywne działania, systematyczność. Po piąte, fundusz na działania marketingowo-reklamowe, który nie tylko pozwoli upowszechnić markę, ale również związać z nią klienta.
 
To tylko pięć reguł, niestety często są ignorowane. Efekt jest taki, że właściciele polskich Night Clubów zarabiają tak jak na warunki Europy Środkowo-Wschodniej przystało. Czyli szału nie ma... ;(
 

Zarządzanie klubem nocnym: lokalizacja Night Clubu

Jaka lokalizacja jest najlepsza jeśli chodzi o Night Club? Ktoś powie - ścisłe centrum. I tak, i nie. Ścisłe centrum to wysoki koszt najmu i dość duża transparentność działalności. Rezultat? Płacimy duże miesięczne opłaty, za to koszty reklamy lekko spadają - zważywszy na często uczęszczane miejsce. Niestety, na reklamę i tak musimy łożyć spore sumy pieniędzy. Do tego dochodzi wystawienie się na widok ogółu. Nie każdemu to odpowiada, wszak możemy spodziewać się nieproszonych gości. I rzecz równie istotna - ścisłe centrum to lokalizacja, która nie każdemu może odpowiadać w kwestii dojazdu.
 
Weźmy przykład Warszawy - ktoś, kto mieszka w Rembertowie, będzie miał większe problemy z dojazdem niż mieszkaniec Woli. Wniosek z tego taki, że powinno się zrobić rozeznanie wśród klientów, ewentualnie potencjalnych klientów - skąd w większości będą przybywać. Jak tego dokonać? Zrobić research we własnym zakresie lub wynająć kompetentną osobę, tudzież firmę. Cena takiej usługi waha się między 2 tys. zł a 5 tys. zł / w zależności od renomy i doświadczenia /, niemniej warto. Wszak jednorazowe wydanie nawet 5 tys. złotych w chwili "dobrego" rozpoczęcia funkcjonowania Night Clubu szybko się zwróci.
 
Jeśli już jednym lokalem zarządzamy, wiedza na temat miejsca zamieszkania naszych klientów pozwoli nam założyć kolejny lokal w korzystnym miejscu. Gdy zaś dopiero zamierzamy otworzyć Night Club a research przeprowadziliśmy infiltrując sieć, wówczas mamy ułatwiony start. Omawiane kwestie są kwestiami błahymi, niemniej brzemię ich skutków może niezwykle utrudnić prowadzenie interesu. Co bowiem z tego, że lokal znajduje się w podwarszawskiej Wesołej skoro większość amatorów tańca na rurze pochodzi z dalekiej Woli?
 

Sex opinie - Night Club Sofia

„Koledzy - tancerki przyprawiają o szybsze bicie serca, aż chce się żyć”.
 
„Wystrój zajebisty, oświetlenie odpowiednio dobrane. Tylko ta muzyka jakaś taka…”.
 
„Fakt, dupy nie urywa”.
 
„Przede wszystkim drogo, w każdym bądź razie nie na moją kieszeń”.
 
„Lżejszy portfel, ale warto”.
 
„Wspaniałe tancerki, erotyczny show na wysokim poziomie”.
 
„Dogodna lokalizacja, centrum Warszawy, blisko metra. To mnie przekonało. Reszta jak u konkurencji. Ten sam poziom”.
 
„Jedną grupę gości obsługuje jeden kelner. Super rozwiązanie”.
 
„Norma w cywilizowanych miejscach”.
 
„Zabawa gwarantowana”.
 
„Dziewczyn dużo, do wybory, do koloru”.
 
„Diabły i anioły na scenie ;-)”.
 
„Klub ma niepowtarzalny klimat. No i te laski. Aż ślinka cieknie…”.
 
„Dla mnie muzyka do dupy ale nadrabiają dziewczynami. Faktycznie niezłe tancerki”.
 
„Fakt, jest na kim oko zawiesić”.
 
„Widziałem lepsze laski, ale bronią się ilością dziewczyn”.
 
„Każdy znajdzie coś dla siebie”.

Gangbang w Lava Swingers Clubie, negatywne opinie klientów

"Wczoraj byłem pierwszy raz. Powiem tak: mało ludzi, niby wydarzenie tematyczne gangbang ale z tych osób co było, porobiły się grupki i nie chcieli nawet się zabawić a wydarzenie samo na to wskazuję no ale ok. Dużo panów, mało pań, może 4 kobiety były? Jeśli chodzi o atmosferę to zbyt kameralna, woda w jacuzzi miała za niską temperaturę...  Wejście jak dla singla ciut za drogie, powinno być o połowę mniejsze".
 
o2.pl
 
"Ostatnio byliśmy w pewnym klubie na gangbang party. Była to nasza pierwsza wizyta w swingers klubie i planowaliśmy tylko podglądać innych, poczuć atmosferę, przejść taką próbę czy to nasz klimat czy nie. Klub miał strefę, w której można było pić i palić, strefę jedzenia oraz strefę seksu z tematycznymi pokojami. Większość osób siedziała w strefie picia i palenia i tylko co jakiś czas ktoś udawał się do strefy seksu. Gdy tam weszliśmy, zaczęło podążać za nami kilku facetów głupio się do nasz szczerząc. Klimat był w jak podrzędnym kinie porno. Gdy stanęliśmy w progu aby obejrzeć gangbang w jednym z pokoi, wokół nas stanęło chyba z 4 facetów. Jeden z nich bez słowa zaczął dotykać mnie po ramieniu. Gdy odsunęłam ramię, on w milczeniu oddalił się. Reszta stojąc przy nas onanizowała się obserwując gangbang na łóżku. Poszliśmy do innego pokoju, oni za nami. Wszędzie tak jest na imprezach gangbang party?".
 
"Niestety mieliśmy podobne doświadczenie. Dlatego jak teraz jedziemy na GB zasadniczo nie jedziemy sami. Zawsze z jaką zaprzyjaźnioną parą. Jakoś od razu mniej nachalni się panowie robią. Nawet potrafią czasem zagadać".
 
"Tak, to typowe zachowanie większości singli w klubie. My nazywamy takich panów "chodzące wibratory". Nigdy nie są zainteresowani zawarciem bliższej znajomości, nie podejmą rozmowy, która mogłaby zakończyć się jakąś wspólną zabawą, natomiast zadziwiają w sprytnym skradaniu się za plecami kobiet i atakowaniem od tyłu. Na kilkadziesiąt wizyt tylko raz poznaliśmy wyjątkowo przystojnego i inteligentnego singla, który sam podszedł do naszej grupy, przedstawił się i zabawiał nasze panie rozmową. Musiała być bardzo interesująca bo wyjątkowo nie można było wyciągnąć z klubu naszych kobiet, aż do 2:00 w nocy. Co ciekawe, to nie był to Polak. Niestety, większość facetów zachowuje się w klubie jak w agencji, zakładając, że skoro zapłacili, to muszą "podupczyć".
 
zbiornik.com
 

Masaż erotyczny Winks Massage

Winks Massage to ekskluzywny salon masażu, w którym proponujemy koneserom kobiecego piękna najbardziej wyrafinowane i zmysłowe doznania. To miejsce głębokiego odprężenia i relaksu, ale również pełnej satysfakcji duchowej i intelektualnej.
 
Dzięki ciągłemu doskonaleniu naszych masażystek zapewniamy usługi na najwyższym poziomie, łamiemy stereotypy i wprowadzamy naszych klientów w nowy wymiar relacji i bliskości...
 

Najlepsze kluby nocne okiem Ladacznicy

Minęło sporo czasu od chwili kiedy postanowiłam przyjrzeć się polskim klubom nocnym. Dziś, nieskromnie przyznaję, jestem jedyną osobą na rynku medialnym, która tak wnikliwie, z tak wielkim pietyzmem zajęła się kwestią polskich Night Clubów. Efekt? Na mojej stronie jest opublikowana największa baza klubów nocnych. Są kluby go go, kluby ze striptizem, swingers cluby, kluby dla dżentelmenów itd. Można wybierać w szerokim erotycznym portfolio, dowiedzieć się o aktualnych wydarzeniach, imprezach, obejrzeć aktualne zdjęcia tancerek erotycznych, a także - co sobie bardzo cenicie - poczytać opinie bywalców tego typu przybytków.

Szukaj

Ostatnio dodane

Newsletter

Zapisując się na newsletter, zgadzam się na przetwarzanie danych osobowych, akceptując warunki Polityki prywatności.
BIGtheme.net http://bigtheme.net/ecommerce/opencart OpenCart Templates