POLNISCH

Skórzane kajdanki dla twojej suczki...

Twoja uległa suczka zasługuje na wszystko, co najlepsze, dlatego miłośnikom ostrzejszych zabaw erotycznych polecam wyściełane skórzane kajdanki.

Te luksusowe opaski na nadgarstki są wykonane z elastycznych i regulowanych materiałów, co zapewnia pewny chwyt na nadgarstkach suczki / metalowe zatrzaski blokują wszystko na miejscu /. Ponadto miękka wyściółka zapewnia wygodę użytkowania.

Skórzane kajdanki są idealnym dodatkiem do innych zabawek tego typu, co więcej - mogą być używane z wieloma innymi narzędziami tortur. Wszystko dzięki temu, że skórzane kajdanki mają punkty mocowania kompatybilne ze smyczami, pierścieniami typu "D" lub paskami. Kajdanki można również zahaczyć o łóżko lub inne meble i robić z suczką rzeczy, o których nie śniło się filozofom....

Polecam ten gadżet erotyczny...

 

Your submissive deserves to be restrained in style with these deluxe padded wrist restraints. Made from soft, flexible, adjustable materials, these restraints offer a firm grip on your partner’s wrists. The padding allows for comfort and flexibility, while the locking metal clasps keep everything firmly in place. Made of high-quality materials, these restraints are the perfect addition to any toy chest, and can be utilized with a variety of other bondage and restraint gear and clothing. The straps have attachment points for latching on to other equipment (such as leashes, D-rings, or straps) and can be used on their own or hooked onto bed and other furniture.

 

LELO - marka erotyczna godna polecenia

LELO - marka erotyczna godna polecenia
 
Początki marki, która miała stać się LELO, sięgają 2003 roku, kiedy to w salonie pewnej sztokholmskiej kamienicy we właściwym miejscu i czasie spotkało się trzech projektantów, aby połączyć swoje wysiłki na rzecz jednego pomysłu. Jak się wkrótce okazało, pomysł ten zmienił całą branżę, wyznaczając jej nowe granice – a wszystko zaczęło się od prostego pytania: Co by było, gdyby nasze najintymniejsze przedmioty były tak piękne, jak te, które dumnie wszystkim pokazujemy?
 
Teraz, w drugiej dekadzie działalności, produkując najbardziej wyrafinowane, najbardziej luksusowe i najbardziej ikoniczne przedmioty pożądania na świecie, LELO szczyci się dziedzictwem, które bazuje na jakości, innowacyjności i zupełnej odmienności.
 
Jesteśmy marką o wielu subtelnych odcieniach, a to, czym się zajmujemy, wykracza daleko poza fizyczne przedmioty, które produkujemy. LELO kieruje się ciekawością, pragnieniem odkrywania i udoskonalania przestrzeni, w której spotykają się technologia cyfrowa i ludzkie doznania. Właśnie to sprawia, że jesteśmy wyjątkowi i inni – że wyróżniamy się w wyjątkowy sposób.
 
Nasza wyjątkowość wynika z inspirowanego designem podejścia do naszych produktów. W naszym DNA zakodowana jest charakterystyczna, rozpoznawalna idea designu, która przenika wszystkie nasze kreacje – od początku do końca – i która ewoluując z czasem pozwala nam być zawsze z przodu. Dzięki temu, jak żadna inna marka, możemy oferować naszym klientom nowe doznania, zanim nawet ich zapragną. Jak to robimy? Zawsze spoglądając poza nas samych, poza nasze produkty i poza naszą branżę.
 
Zawsze spoglądamy w stronę niezbadanych obszarów, szukając możliwości poszerzenia istniejącego pejzażu doznań. Odnajdywanie takich możliwości, a także świadomość, że da się je wykorzystać, jest bardzo ekscytujące, co znajduje później odzwierciedlenie w naszych produktach.
 
Przebyliśmy długą drogę od czasów naszego spotkania w sztokholmskiej kamienicy. Dzisiaj mamy biura na całym świecie, od Szanghaju po San Jose, ale nasze serca i dusze ciągle są w Szwecji. A wszystko, co do tej pory udało nam się osiągnąć, zawdzięczamy innowacyjności naszych wielokrotnie nagradzanych produktów.
 
Nasze zaangażowanie w innowacyjność sprawia, że życie milionów ludzi na całym świecie jest odrobinę bogatsze w doznania dzięki posiadaniu produktu LELO. Ponieważ tak naprawdę właśnie to jest naszym celem, to właśnie dlatego LELO istnieje i kwitnie: nasza ciekawość nowych doznań jest również Twoją ciekawością. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby Twoje pragnienia stały się rzeczywistością.
 
Kontynuując poszukiwanie i rozwijanie nowych pomysłów, które podniecają i zachwycają, z niecierpliwością spoglądamy w jasną i kreatywną przyszłość dzięki Twojemu wsparciu!
 

Praca jako escort girl

Praca jako escort girl
 
W Wielkiej Brytanii można znaleźć tysiące escort agency, w których pracują nie tylko rodowite Brytyjki, ale i dziewczyny z całego świata. Jak same podkreślają, praca taka nierzadko jest dla nich odskocznią od dnia codziennego i możliwością zarobienia pieniędzy, jakie pozwolą im wieść dostatnie życie.
 
Pobudki ekonomiczne
 
Nie da się zaprzeczyć, że do pracy jako escort girl skłaniają głównie czynniki ekonomiczne. Czynnik ten dotyczy zwłaszcza imigrantek, które pomimo doskonałego wykształcenia i znajomości języka, znalazły jedynie słabo płatną pracę jako sprzątaczki lub pracownice w firmach produkcyjnych. Frustracja sprawia, że nierzadko trafiają one do agencji towarzyskich, w których w ciągu jednej godziny mogą zarobić tyle samo, co przez cały miesiąc jako kelnerka czy pakowaczka. Niekiedy traktują pracę jako escort girl jedynie jak dodatkowe zajęcie, a innym razem stanowi ona ich główne źródło dochodu.
 
Co ciekawe, wiele imigrantek – w tym Polek – podkreśla, że lubi pracę jako escort girl. Grupa ta twierdzi, że dzięki tej profesji może rozwijać się i poszerzać swoje horyzonty, dzięki spotkaniom z mężczyznami z całego świata. Ponadto praca ta nie jest ciężka, a zapłata za nią jest naprawdę wysoka. Jej minusem jest jednak często konieczność ukrywania uprawianej profesji przed rodziną i znajomymi z kraju.
 
Kobieca próżność
 
Na bycie escort girl nierzadko decydują się kobiety, które chcą w ten sposób zaspokoić swoją próżność. Dzięki kontaktom z klientami mają one bowiem szansę jadać w drogich restauracjach, uczestniczyć w spektaklach teatralnych i operowych, czy też wyjeżdżać na wczasy do egzotycznych krajów. Wysokie zarobki pozwalają im nosić ubrania od znanych projektantów, kupować ekskluzywne kosmetyki czy też biżuterię z diamentami.
 
Część kobiet wskazuje też, że praca w agencji escort to ich własne „5 minut”. Uważają one, że w ten sposób przez kilka lat uda im się zarobić więcej niż niektórym kobietom przez całe życie. Ta grupa escort girl z reguły żyje dość skromnie, a zarobione pieniądze odkłada na przyszłość. Kobiety te najczęściej decydują się na bycie escort girl z pełną świadomością wszystkich plusów i minusów tej profesji. Zwykle nie wiążą się z branżą escort na okres dłuższy niż 3-4 lata. W ich przypadku można mówić o połączeniu pobudek ekonomicznych z kobiecą próżnością, jednakże próżność tej grupy pań objawia się nie w manifestowaniu posiadania drogich ubrań czy ekskluzywnej biżuterii, ale w chęci wykorzystania swojej urody bez względu na wszystko.
 
miastokobiet.pl
 

Pozdrowienia z Moskwy z EROEXPO 2018!

Pozdrowienia z Moskwy z EROEXPO 2018!
 
Erotyczne targi VENUS w Berlinie są na tyle ważnym wydarzeniem w branży erotycznej, że swym blichtrem lekko w cień spychają inne ważne wydarzenie targowe, a mianowicie moskiewskie EROEXPO. 19, 20 i 21 października 2018 roku odbyła się 9. edycja tego wydarzenia.
 
EROEXPO to producenci, dystrybutorzy, hurtownie i ponad 400 przedstawicieli handlowych. To unikalna okazja, aby zdobyć nowe kontakty i wzmocnić istniejące więzi biznesowe! To także formalna i nieformalna komunikacja wszystkich uczestników rynku przemysłu dóbr dla dorosłych!
 

Beate Uhse, czołowa postać branży erotycznej

Beate Uhse, czołowa postać branży erotycznej
 
Gdyby władze alianckie pozwoliły jej na latanie, być może założyłaby linię lotniczą. Zamiast tego Beate Uhse rozpoczęła rewolucję seksualną, otwierając pierwszy na świecie sex-shop.
 
Pani prezes, właścicielka sieci sex-shopów, w czarnej spódnicy, śmieje się niczym nastolatka, tak ją zapamiętam. W oczach niemieckiej lewicy jest kobietą sukcesu, wyzwoloną z mieszczańskich zabobonów. Dla chadeków pozostaje diabłem w minispódniczce. – Przez całe życie robiłam, co chciałam. Nie po to, by komuś coś udowodnić, lecz dlatego, że czułam, iż postępuję słusznie – powie w 1999 r. w jednym z wywiadów udzielonych z okazji debiutu giełdowego jej erotycznego koncernu. Kiedy dwa lata później w szwajcarskim St. Gallen przegra walkę z ostrym zapaleniem płuc, będzie jedną z najbogatszych kobiet w Europie i kawalerem Orderu Zasługi Republiki Federalnej Niemiec za „trudne do przecenienia osiągnięcia w edukacji seksualnej kraju i Europy”.
 
Świat, na który 25 października 1919 r. przyszła Beate Köstlin, lizał rany po wielkiej wojnie. Miasta miały wkrótce utonąć w dekadenckiej zabawie, lecz na prowincji obyczajami wciąż rządziła XIX-wieczna pruderia. W konserwatywnym światku wschodniopruskich junkrów Wargenau – rodowy majątek Köstlinów koło Królewca – był oazą nowoczesności. Matka Beate, Margarete, była jedną z pięciu pierwszych kobiet w Niemczech, które dopuszczono do wykonywania zawodu lekarza i otwarcie domagała się „edukacji higienicznej” dzieci, przez co rozumiano wówczas oświatę seksualną. Beate zapamiętała z dzieciństwa swobodne rozmowy z mamą o prokreacji, własnym ciele i higienie intymnej.
 
Córka odziedziczyła po matce temperament i ciekawość świata. Gdy miała osiem lat, brat opowiedział jej mit o Ikarze. Odtąd zamiast lalkami bawiła się skrzydłami zlepionymi z gliny i pierza, za pomocą których usiłowała wzlecieć z domowej werandy. Dziewięć lat później ojciec załatwił jej miejsce na kursie pilotażu. Ukończyła go z wyróżnieniem. Kilkanaście miesięcy później otrzymała dyplom upoważniający do uczestnictwa w pokazach akrobatycznych i lotach testowych. Dostała propozycję pracy jako pilot oblatywacz w firmie Bücker-Flugzeugbau GmbH. Rodzice cieszyli się jej szczęściem, ale nie kryli zawodu z powodu rezygnacji ze studiów.
 
Gdy w 1939 r. Hitler rozpoczął wojnę i fabryki w Niemczech przestawiły się na pracę dla armii, Beate Uhse – zmieniła nazwisko po ślubie z kolegą z teamu akrobatycznego – została pilotem wojskowym. Los oszczędził jej wprawdzie udziału w misjach militarnych, lecz jako pilot oblatywacz testowała nowe maszyny dla Luftwaffe. Podczas jednej z takich misji cudem uniknęła zestrzelenia przez alianckie myśliwce. Jej mąż Hans-Jürgen Uhse miał mniej szczęścia. Na początku 1945 r. dostała telegram o jego śmierci na froncie wschodnim. W wieku niespełna 26 lat została wdową z dwuletnim dzieckiem.
 
Kwiecień 1945 r. Wojska radzieckie zamknęły kleszcze wokół Berlina. Dywizjon dostał rozkaz ewakuacji na zachód, ale Beate postanowiła najpierw przedrzeć się do domu na przedmieściach Berlina po syna Klausa. Kiedy wróciła na lotnisko, po jednostce nie było śladu. Na pasie startowym został tylko jeden kilkumiejscowy samolot Siebel Fh 104. Uhse znała tę maszynę wyłącznie z widzenia, lecz innej drogi ucieczki z oblężonego Berlina nie było. Podczas tankowania pobieżnie przestudiowała podręcznik pilotażu i z synem, nianią i dwójką rannych żołnierzy odleciała na północ.
 
Wylądowali w Leck, tuż przy duńskiej granicy. Uhse liczyła, że w tym rolniczym regionie, oszczędzonym przez bombardowania, najłatwiej będzie przetrwać pierwsze powojenne miesiące. Na rodziców nie mogła już liczyć. Matka zmarła w czasie wojny. Ojciec zaginął podczas chaotycznej ewakuacji Niemców z Prus Wschodnich. Jako była pilot Luftwaffe znalazła się na alianckiej czarnej liście – nie miała szans na powrót do zawodu. Pozostał jej handel obwoźny. – Krążąc po domach, wysłuchiwałam przerażających opowieści kobiet – wspominała po latach. – Mężczyźni, którzy wracali z frontu do domu, płodzili dzieci, nie myśląc o tym, czym je potem wykarmią i w co ubiorą. Kobiety decydowały się na pokątną aborcję, ryzykując życie.
 
Postanowiła spisać wszystko, czego o naturalnej antykoncepcji nauczyła ją matka i sprzedawać te porady wysyłkowo. Za druk pierwszych dwóch tysięcy ulotek zapłaciła 2,5 kg masła. Druk kolejnych egzemplarzy mogła już sfinansować gotówką. Ponad 32 tys. kopii broszury „Schrift X” (niem. „Skrypt X”) rozeszło się po Niemczech jak ciepłe bułeczki, a na adres domowy Beate we Flensburgu zaczęły spływać listy z prośbą o porady higieniczne i erotyczne. „Niewiedza tych ludzi była równie porażająca, co liczba proszących o pomoc” – pisała Uhse w autobiografii.
 
Był rok 1948. Beate nazywała się wtedy już Uhse-Rotermund. Z typową dla siebie energią, wsparta doświadczeniem i kapitałem drugiego męża, miejscowego biznesmena, rzuciła się w kolejne przedsięwzięcie. Stworzyła dom wysyłkowy Betu oferujący – obok broszur – także prezerwatywy i erotyczną bieliznę. Przychody rosły, dwa lata później firma miała 14 pracowników, a Beate, która w międzyczasie urodziła drugiego syna, odkryła, że biznes może być równie ekscytujący jak latanie. Męża kręciło co innego. Kilka lat później zostawił ją dla 21-letniej pomocy domowej o imieniu Helga, z którą dzielił zainteresowanie jogą. – Bez niego biznes zaczął iść jeszcze lepiej, choć przyznaję, cierpiałam przez jego niewierność – wspominała Uhse. Na oficjalny rozwód z Ernstem-Walterem Rotermundem znalazła czas dopiero w 1972 r. Kolejne lata miały okazać się kluczowe dla jej kariery.

Szukaj

Ostatnio dodane

Newsletter

Zapisując się na newsletter, zgadzam się na przetwarzanie danych osobowych, akceptując warunki Polityki prywatności.
BIGtheme.net http://bigtheme.net/ecommerce/opencart OpenCart Templates